37,74 zł
Cena regularna:
47,17 zł
30,68 zł
Cena regularna:
38,35 zł
11,46 zł
Cena regularna:
16,37 zł
9,32 zł
Cena regularna:
13,31 zł
6,49 zł
Cena regularna:
7,39 zł
5,28 zł
Cena regularna:
6,01 zł
100,00 zł
Cena regularna:
125,00 zł
81,30 zł
Cena regularna:
101,63 zł
1 349,00 zł
Cena regularna:
1 449,00 zł
1 096,75 zł
Cena regularna:
1 178,05 zł
129,99 zł
Cena regularna:
139,99 zł
105,68 zł
Cena regularna:
113,81 zł
19,63 zł
Cena regularna:
23,09 zł
15,96 zł
Cena regularna:
18,77 zł
139,41 zł
Cena regularna:
154,90 zł
113,34 zł
Cena regularna:
125,93 zł
-
REJESTRACJA
-
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
-
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
-
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Załóż konto" . W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
-
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja profilu”.
-
-
ZAMÓWIENIA
-
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
-
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych, natomiast pocztą polską do 14 dni roboczych od daty założenia zamówienia.
-
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane ani towar wykonywany na indywidualne zamówienie nie został przygotowany/zarezerwowany, istnieje możliwość modyfikacji złożonego zamówienia. W celu zmiany zamówienia prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta wysyłając maila na adres sklep@montip.com.pl. W przypadku zamówień opłaconych z góry, po dokonaniu zapłaty nie ma możliwości modyfikacji treści zamówienia.
-
Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Tak, jeżeli gabaryt i waga zamówionych przedmiotów na to pozwala, istnieje możliwość połączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Prosimy o poinformowaniu nas mailowo o chęci połączenia zamówień.
-
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia.
-
-
WYSYŁKA I DOSTAWA
-
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?Każde zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy mieszczącej się pod adresem 87-800 Włocławek, ul. Zielna 37/39. Przy składaniu zamówienia prosimy o zaznaczenie opcji odbiór osobisty. Termin odbioru osobistego ustalany jest indywidualnie po złożeniu zamówienia.
-
Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty InPost). Zasady naliczania opłat dostępne są na stronie informacyjnej "Koszty przesyłki"
-
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak, część z oferowanych towarów możemy wysłać za granicę ( w obrębie Unii Europejskiej). Możliwość wysłania konkretnego towaru zależna jest od Państwa przeznaczenia, gabarytów i wagi towaru. W celu ustalenia kosztu wysyłki prosimy o kontakt mailowy pod adresem sklep@montip.com.pl
-
-
PŁATNOŚCI
-
Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Płatności on-line można dokonać poprzez serwis płatności on-line. Obecnie korzystamy z serwisu przelewy24.pl, który umożliwia szybkie i proste dokonanie płatności z większości krajowych banków. Możliwość skorzystania z płatności on-line widoczna jest na ostatnim etapie zamówienia.
Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.
Płatności można dokonać również bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta wraz z tytułem przelewu zostanie wysłany w oddzielnej wiadomości e-mail po weryfikacji zamówienia przez pracownika BOK.
-
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub w gotówką w siedzibie firmy.
-
Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.
-
-
WYMIANY I ZWROTY
-
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez producenta.
-
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
-
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Klient będący konsumentem może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku zamówienia towaru na indywidualne zamówienie, tj. wykraczającego poza standardową ofertę sklepu, przygotowanego wyłącznie dla klienta i dostosowanego do jego indywidualnych potrzeb (np. rury chromowane o długości innej niż 300 cm, lady chłodnicze). W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu) drogą elektroniczną na adres: sklep@montip.com.pl. Skorzystanie z formularza zwrotu nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: sklep@montip.com.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.
Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: "MONTIP B" , ul. Zielna 37/39, 87-800 Włocławek, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni.
W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
-
REKLAMACJE
-
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Reklamacja towaru przez konsumenta może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o wysłanie mailowej bądź pisemnej wiadomości na adres Sprzedawcy (sklep@montip.com.pl ) oraz po otrzymaniu potwierdzenia rejestracji Reklamacji odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy ( 87-800 Włocławek, ul. Zielna 37/39).Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub otrzymanej faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na sklep@montip.com.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres sklep@montip.com.pl rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.
-