Bestsellery
Regał koszowy duży pełny
Regał koszowy duży pełny

539,00 zł

438,21 zł

Wieszak nieobrotowy 41cm wzmacniany 10szt.
Wieszak nieobrotowy 41cm wzmacniany 10szt.

6,50 zł

5,28 zł

kratka krata kratownica 200x100 cm SREBRNA
kratka krata kratownica 200x100 cm SREBRNA

171,00 zł

139,02 zł

szt.
Polecane
Manekin całopostaciowy męski -chromowany /lustrzany
Manekin całopostaciowy męski -chromowany /lustrzany

1 377,00 zł

Cena regularna: 1 449,00 zł

Najniższa cena: 1 449,00 zł

1 119,51 zł

Cena regularna: 1 178,05 zł

Najniższa cena: 1 178,05 zł
szt.
Grill ogrodowy typu palenisko z osłoną
Grill ogrodowy typu palenisko z osłoną

165,00 zł

Cena regularna: 189,00 zł

Najniższa cena: 189,00 zł

134,15 zł

Cena regularna: 153,66 zł

Najniższa cena: 153,66 zł
szt.
Kratka Krata Kratownica 200x80cm BIAŁA OUTLET
Kratka Krata Kratownica 200x80cm BIAŁA OUTLET

116,00 zł

Cena regularna: 145,00 zł

Najniższa cena: 88,49 zł

94,31 zł

Cena regularna: 117,89 zł

Najniższa cena: 71,94 zł
szt.
Manekin damski krawiecki - 36/38 na ladę OUTLET
Manekin damski krawiecki - 36/38 na ladę OUTLET

66,00 zł

Cena regularna: 85,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł

53,66 zł

Cena regularna: 69,11 zł

Najniższa cena: 69,11 zł
Półka z listwą cenową wewnętrzną na panel frezowany shop wall PLEXI  outlet
Półka z listwą cenową wewnętrzną na panel frezowany shop wall PLEXI outlet

5,69 zł

Cena regularna: 5,99 zł

Najniższa cena: 5,99 zł

4,63 zł

Cena regularna: 4,87 zł

Najniższa cena: 4,87 zł
szt.
Kratka Krata Kratownica 145x60cm  GRUBA BIAŁA OUTLET
Kratka Krata Kratownica 145x60cm GRUBA BIAŁA OUTLET

89,00 zł

Cena regularna: 104,99 zł

Najniższa cena: 104,99 zł

72,36 zł

Cena regularna: 85,36 zł

Najniższa cena: 85,36 zł
szt.
Torba handlowa, bazarowa "RUSKA" ok. 155l
Torba handlowa, bazarowa "RUSKA" ok. 155l

16,49 zł

Cena regularna: 17,99 zł

Najniższa cena: 17,99 zł

13,41 zł

Cena regularna: 14,63 zł

Najniższa cena: 14,63 zł
szt.
Rura chromowana fi 25 - cięta poniżej 200 cm
Rura chromowana fi 25 - cięta poniżej 200 cm

9,49 zł

Cena regularna: 9,99 zł

Najniższa cena: 9,49 zł

7,72 zł

Cena regularna: 8,12 zł

Najniższa cena: 7,72 zł
FAQ
  • REJESTRACJA

    • Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

      W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

    • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

      Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

      Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

    • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

      Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Załóż konto" . W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

    • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

      Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja profilu”.

  • ZAMÓWIENIA

    • Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

      Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

    • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

      Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych, natomiast pocztą polską do 14 dni roboczych od daty założenia zamówienia.

    • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

      Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane ani towar wykonywany na indywidualne zamówienie nie został przygotowany/zarezerwowany, istnieje możliwość modyfikacji złożonego zamówienia. W celu zmiany zamówienia prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta wysyłając maila na adres sklep@montip.com.pl. W przypadku zamówień opłaconych z góry, po dokonaniu zapłaty nie ma możliwości modyfikacji treści zamówienia. 

    • Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

      Tak, jeżeli gabaryt i waga zamówionych przedmiotów na to pozwala, istnieje możliwość połączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę.  Prosimy o poinformowaniu nas mailowo o chęci połączenia zamówień. 

    • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

      Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. 

  • WYSYŁKA I DOSTAWA

    • Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?
      Każde zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy mieszczącej się pod adresem 87-800 Włocławek, ul. Zielna 37/39. Przy składaniu zamówienia prosimy o zaznaczenie opcji odbiór osobisty. Termin odbioru osobistego ustalany jest indywidualnie po złożeniu zamówienia.
       
    • Jakie są koszty dostawy paczki?

      Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty InPost). Zasady naliczania opłat dostępne są na stronie informacyjnej "Koszty przesyłki"

    • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

      Tak, część z oferowanych towarów możemy wysłać za granicę ( w obrębie Unii Europejskiej). Możliwość wysłania konkretnego towaru zależna jest od Państwa przeznaczenia, gabarytów i wagi towaru. W celu ustalenia kosztu wysyłki prosimy  o kontakt mailowy pod adresem sklep@montip.com.pl 

  • PŁATNOŚCI

    • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

      Płatności on-line można dokonać  poprzez serwis płatności on-line. Obecnie korzystamy z serwisu przelewy24.pl, który umożliwia szybkie i proste dokonanie płatności z większości krajowych banków. Możliwość skorzystania z płatności on-line widoczna jest na ostatnim etapie zamówienia. 

      Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi  przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

      Płatności można dokonać również bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta wraz z tytułem przelewu zostanie wysłany w oddzielnej wiadomości e-mail po weryfikacji zamówienia przez pracownika BOK.

    • Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

      Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub w gotówką w siedzibie firmy. 

    • Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

      Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

  • WYMIANY I ZWROTY

    • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

      Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez producenta.

    • W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
      W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
    • Czy mogę oddać zakupiony produkt?

      Klient będący konsumentem może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku zamówienia towaru na indywidualne zamówienie, tj. wykraczającego poza standardową ofertę sklepu, przygotowanego wyłącznie dla klienta i dostosowanego do jego indywidualnych potrzeb (np. rury chromowane o długości innej niż 300 cm, lady chłodnicze). W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu) drogą elektroniczną na adres: sklep@montip.com.pl. Skorzystanie z formularza zwrotu nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: sklep@montip.com.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.

      Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: "MONTIP B" , ul. Zielna 37/39, 87-800 Włocławek, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni. 

      W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

      Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

       
  • REKLAMACJE

    • Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

      Reklamacja towaru przez konsumenta może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

      W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o wysłanie mailowej bądź pisemnej wiadomości na adres Sprzedawcy (sklep@montip.com.pl ) oraz po otrzymaniu potwierdzenia rejestracji Reklamacji odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy ( 87-800 Włocławek, ul. Zielna 37/39).Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub otrzymanej faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na sklep@montip.com.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną  na adres sklep@montip.com.pl  rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

      Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

       

Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto

Infolinia:

Telefon: (48) 54 234 50 32

Email: sklep@montip.com.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium