Koszty przesyłki

Koszty przesyłki w naszym sklepie uzależnione są od wagi i gabarytów paczki/paczek.
W przypadku złożonych zamówień koszty podliczane są indywidualnie dla możliwie jak najmniejszej liczby paczek.

Przy wyliczaniu wagi paczki brana pod uwagę jest waga rzeczywista towaru lub waga gabarytowa( jeśli jest wyższa od wagi rzeczywistej) obliczana według wzoru : szerokość (cm) x wysokość (cm) x długość / 6000 = waga gabarytowa w kg. 

Cena uzależniona jest również od długości największego boku. Koszt przesyłki wyliczany jest od łącznej wagi/ łącznych wymiarów zakupionych towarów wraz z opakowaniem. 

Nie wszystkie towary ze względów bezpieczeństwa można ze sobą łączyć w jednej paczce. 

1. Przesyłka kurierska

W przypadku zamówień, gdzie waga rzeczywista ani gabarytowa nie przekraczają 30 kg, a jej najdłuższy bok ma maksymalnie 200 cm koszty* przesyłki kurierskiej wynoszą odpowiednio:

•   14 zł – paczka do 1 kg

•   16 zł - paczka do 5 kg 
 
•   20 zł - paczka do 30 kg 
 
Płatność przy odbiorze + 4 zł 



Jest również możliwość wysyłania rur chromowanych w 3m odcinkach w nowych atrakcyjnych cenach.
Koszt przesyłki DŁUŻYCY - o długości 201-300 cm - maksymalnie do: 16 rur (48mb - fi 25) lub 10 rur (30mb - fi 32) lub 5 rur (15mb -fi 50) w paczce:

•   40 zł – paczka do 30 kg
 
Płatność przy odbiorze + 10 zł 

W przypadku towarów lekkich, ale obszernych gabarytowo (np. niektóre regały z drutu, regały koszowe)  wynosi:
 
•   30 zł – paczka do 30 kg
•   60 zł – paczka do 60 kg
•   90 zł – paczka do 90 kg
 
Płatność przy odbiorze + 10 zł 

Przy większym zamówieniu jest również możliwość wysłania zamówienia na palecie lub jako paczka ponad gabarytowa na indywidualnych warunkach, w celu redukcji ceny za przesyłkę. 


•   185 zł – przesyłka do 150 kg 
•   340 zł  – przesyłka do 300 kg
 
Ten rodzaj paczek wysyłany jest wyłącznie po przedpłacie
 


2. Przesyłka Pocztą Polską

Wysyłka towaru Pocztą Polską jest korzystna najczęściej dla lekkich, pojedynczych, wybranych towarów. Cena ustalana jest indywidualnie wg. wagi, po wcześniejszym zważeniu oraz określeniu gabarytu paczki. Poczta nadawana jest 5 razy w tygodniu. Przykładowy koszty to:

a) paczka pocztowa kurier 48 - odbiór w punkcie Poczta Polska, Orlen, Żabka:
 

•   13,5 zł – paczka do 20 kg 

 
b) paczka gabarytowa  (wymiary paczki przekraczają 60x50x40 cm)
 
 
•   30 zł – paczka do 30 kg

 
* w przypadku większych/ cięższych zamówień cena ustalana jest indywidualnie. 

3. Przesyłka za pośrednictwem Paczkomatów

Możliwość wysyłki towarów dla usługi Paczkomaty istnieje tylko dla małych produktów. Paczkomaty to jedyna taka oferta na rynku, w której to cały proces odbioru przesyłki jest na odwrót - to paczka czeka za odbiorem, a nie klient na poczcie za paczką. Wybór przesyłki za pośrednictwem paczkomatów daje pełną swobodę odbioru - paczkę odbiorą Państwo nawet w środku nocy.
 
•   12,50 zł - do 20 kg
 
 
4. Urządzenia chłodnicze / produkty wielkogabarytowe o znacznej wadze
 
Produkty o znacznej wadze i dużym wymiarze takie jak lady chłodnicze, szafy chłodnicze, nietypowe konstrukcje wielkogabarytowe nadawane są spedycją bezpośrednią.
Koszt nadania uzależniony jest od liczby zamówionych sztuk i wynosi:
  • 367 zł - za każdą sztukę 

 

W przypadku zamówienia powyżej 2 sztuk towarów wielkogabarytowych istnieje możliwość ustalenia indywidualnej wyceny. 

Przy zamówieniach zbiorczych dla zamówień zbiorczych o wadze łącznej produktów przekraczającej 500 kg ( np. ciąg regałów metalowych sklepowych, wyposażenie całego sklepu) koszty dostawy ustalamy indywidualnie. Dopełniamy wszelkich starań by koszty transportu każdorazowo były możliwie jak najniższe. 

 

 
Złożenie zamówienia

W przypadku złożenia zamówienia otrzymają Państwo informację zwrotną (e-mail) z określeniem kwoty oraz ewentualnej ilości paczek. Zamówienie zawsze pakowane jest w możliwie najmniejszą liczbę paczek, by zmniejszyć Państwa koszty oraz tak, by zabezpieczyć przesyłkę przed zniszczeniem w czasie transportu. Po akceptacji przez Państwa kosztów wysyłki zamówienie przekazane jest do realizacji.
Do każdego towaru zawsze wystawiamy dowód zakupu w postaci Paragonu lub Faktury VAT. Dla poprawności wystawienia Faktury bardzo prosimy o podanie numeru NIP.

Nadanie przesyłki
Realizacja zamówienia trwa średnio ok. 24 h i jest uzależniona od dostępności towaru. Jeżeli czas realizacji zamówienia mógłby się przedłużyć otrzymają Państwo natychmiast informację zwrotną. Najczęściej jednak towar wysyłamy natychmiast po zaksięgowania kwoty zamówienia na naszym koncie, oraz w przypadku przesyłek pobraniowych już następnego dnia od chwili złożenia zamówienia.

Wysyłka towaru
Towar dostępny w naszym sklepie jest nowy i nieużywany. Przesyłki są staranie pakowane, tak, by zakupiony towar dotarł do Państwa w nienagannym stanie. Jeśli wygląd paczki wskazuje na jej otwarcie, zgniecenie lub też uszkodzenie prosimy w obecności kuriera otworzyć i sprawdzić, czy jej zawartość jest wolna od uszkodzeń mechanicznych, czyli nie została uszkodzona podczas transportu. Kurier ma obowiązek do tego czasu poczekać. Jeśli okaże się, że towar w transporcie został uszkodzony kurier spisze reklamacje, na podstawie której wymieniony zostanie uszkodzony towar. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. PRZYJĘCIE PRZESYŁKI BEZ ZASTRZEŻEŃ POWODUJE WYGAŚNIĘCIE ROSZCZEŃ Z TYTUŁU USZKODZENIA TOWARU.

Doręczenie przesyłki
 
Przesyłki dostarczane są przez współpracującą z nami firmę kurierską w ciągu 24-48h. Standardowo przesyłka powinna być u Państwa już następnego dnia (roboczego) od momentu jej wysłania. Po nadaniu paczki, odpowiedzialność za przesyłkę oraz czas jej dostarczenia do Klienta ponosi firma kurierska. Jeśli odbiorca był nieobecny kurier ma obowiązek zostawić AWIZO. Kurier może, ale nie musi kontaktować się z Klientem telefonicznie przed doręczeniem przesyłki.
Firma kurierska ponawia próbę dostawy towaru do Klienta na drugi dzień roboczy, licząc od daty pozostawienia Awizo. Klient ma w tym czasie również możliwość kontaktu z lokalnym oddziałem firmy kurierskiej, w celu osobistego odebrania przesyłki. Po tym czasie przesyłka zostaje zwrócona do nas. Koszty wynikające ze zwrotu paczki do firmy MONTIP ponosi Klient.

* Podane ceny są cenami brutto i w przypadku przesyłek kurierskich są wpisywane na fakturę VAT.

Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto

Infolinia:

Telefon: (48) 54 234 50 32

Email: sklep@montip.com.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium