Bestsellery
Regał koszowy duży pełny
Regał koszowy duży pełny

539,00 zł

438,21 zł

Stopka plastikowa zewnętrzna R-13S
Stopka plastikowa zewnętrzna R-13S

3,86 zł

3,14 zł

szt.
Kratka Krata Kratownica 200x100cm  GRUBA SREBRNA
Kratka Krata Kratownica 200x100cm GRUBA SREBRNA

199,00 zł

161,79 zł

kratka krata kratownica 200x100 cm SREBRNA
kratka krata kratownica 200x100 cm SREBRNA

162,19 zł

131,86 zł

szt.
Listwa cenowa samoprzylepna 1,25mb
Listwa cenowa samoprzylepna 1,25mb

3,95 zł

3,21 zł

Kratka krata kratownica 200x100 cm CZARNA
Kratka krata kratownica 200x100 cm CZARNA

166,47 zł

135,34 zł

szt.
Polecane
Haczyk/ Zawieszka podwójna 30 cm na panel frezowany shop wall SREBRNA OUTLET
Haczyk/ Zawieszka podwójna 30 cm na panel frezowany shop wall SREBRNA OUTLET

2,34 zł

Cena regularna: 2,46 zł

Najniższa cena: 2,46 zł

1,90 zł

Cena regularna: 2,00 zł

Najniższa cena: 2,00 zł
szt.
Wieszak z 1 zawieszką na kratę lub płytę 25 cm
Wieszak z 1 zawieszką na kratę lub płytę 25 cm

6,82 zł

Cena regularna: 7,58 zł

Najniższa cena: 7,58 zł

5,54 zł

Cena regularna: 6,16 zł

Najniższa cena: 6,16 zł
kpl.
Ekspozytor noga krótka  + podstawa (outlet)
Ekspozytor noga krótka + podstawa (outlet)

12,79 zł

Cena regularna: 14,18 zł

Najniższa cena: 14,18 zł

10,40 zł

Cena regularna: 11,53 zł

Najniższa cena: 11,53 zł
Przegroda kosza nastawnego, węglarki 40, 60 OUTLET
Przegroda kosza nastawnego, węglarki 40, 60 OUTLET

22,99 zł

Cena regularna: 28,00 zł

Najniższa cena: 28,00 zł

18,69 zł

Cena regularna: 22,76 zł

Najniższa cena: 22,76 zł
szt.
Siodełko podpora narożnikowa półki R-51 (profil kwadratowy) złącze, złączka (outlet)
Siodełko podpora narożnikowa półki R-51 (profil kwadratowy) złącze, złączka (outlet)

4,05 zł

Cena regularna: 4,50 zł

Najniższa cena: 4,50 zł

3,29 zł

Cena regularna: 3,66 zł

Najniższa cena: 3,66 zł
szt.
Wieszak na koszule, foldery, gazety
Wieszak na koszule, foldery, gazety

11,46 zł

Cena regularna: 16,37 zł

Najniższa cena: 16,37 zł

9,32 zł

Cena regularna: 13,31 zł

Najniższa cena: 13,31 zł
szt.
Wieszak z 10 bolcami + jarzmo rurka fi 20 OUTLET
Wieszak z 10 bolcami + jarzmo rurka fi 20 OUTLET

17,42 zł

Cena regularna: 20,49 zł

Najniższa cena: 20,49 zł

14,16 zł

Cena regularna: 16,66 zł

Najniższa cena: 16,66 zł
kpl.
Haczyk/ Zawieszka podwójna 15 cm na panel frezowany shop wall SREBRNA OUTLET
Haczyk/ Zawieszka podwójna 15 cm na panel frezowany shop wall SREBRNA OUTLET

2,64 zł

Cena regularna: 2,78 zł

Najniższa cena: 2,34 zł

2,15 zł

Cena regularna: 2,26 zł

Najniższa cena: 1,90 zł
szt.
Reklamacje

REKLAMACJE

 

Jak złożyć reklamację

Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:

  • pisemnie na adres: ul. Zielna 37/39, 87-800 Włocławek

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@montip.com.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Zielna 37/39, 87-800 Włocławek 

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

  2. żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

  3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

 

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

 

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;

  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto

Infolinia:

Telefon: (48) 54 234 50 32

Email: sklep@montip.com.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium