Kategorie blog
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Artykuły
Aktualna sytuacja w firmie
Chmura tagów
Lustra a merchandising 0
Lustra a merchandising

Niezawodne lustra

 

Lustra nie tylko poprawiają wystrój Twojego sklepu, ale także odgrywają ważną rolę w sprzedaży Twoich towarów na wiele sposobów. Sposobem skutecznego wykorzystania luster w marketingu wizualnym jest umieszczenie ich w strategicznych lokalizacjach, aby klienci mogli zobaczyć, jak Twój towar wygląda na ich ciele. Klienci, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne, wolą przymierzyć ubrania, kolczyki i inną biżuterię, okulary lub okulary przeciwsłoneczne, kapelusze, buty i nie tylko, zanim dokonają zakupu. Lustra pozwalają im zobaczyć, jak inni zobaczą je w tych przedmiotach. Pamiętaj, że im więcej klient musi przeszukać, zanim znajdzie lusterko, za pomocą którego przymierzy naszyjnik lub but, tym bardziej prawdopodobne jest, że się podda i zamiast tego pójdzie dalej.

 

Iluzja dodatkowej przestrzeni

 

Nawet w małych sklepach lustra mogą stwarzać iluzję przestronności. Dekoratorzy wnętrz i monterzy sklepów od dawna wiedzą o tych szklanych elementach. Również Twoje produkty, które znajdują się w pobliżu luster, będą odbijane, aby zwrócić na nie uwagę. Aby osiągnąć ten efekt, ustaw ekspozycję produktów tuż przed lustrami.

 

Lustra odbijają światło z powrotem do sklepu

 

Światło odbija się od luster i wraca do Twojego sklepu, zapewniając dodatkowe oświetlenie. Niezależnie od tego, czy używasz małych, dużych, czy kombinacji luster w całym swoim sklepie, ten dodatkowy efekt świetlny przyjemnie poprawi wrażenia z zakupów Twoich klientów. Warto rozejrzeć się za ciemniejszymi miejscami w sklepie, na przykład odległymi od okien i drzwi. A co z przestrzeniami między półkami ekspozycyjnymi lub regałami? Czy dobrej jakości oświetlenie wpada do przymierzalni, gdzie zwykle nie można wstawić okien? Naturalne oświetlenie może zmienić sposób, w jaki ludzie postrzegają siebie, dzięki czemu poczują się lepiej w tym, co przymierzają. Używamy luster strategicznie, aby rozjaśnić te miejsca. Możemy ustawić lustro nad głową tak, aby odbijało światło padające z pobliskich okien, a nawet źródeł sztucznego oświetlenia. Dodanie lustrzanego tła na ścianie lub nawet jako podłoże półki również pomaga zredukować ciemne plamy.

 

Dodatkowa korzyść z instalowania luster w Twoim sklepie

 

Musimy wspomnieć o jednej dodatkowej korzyści z instalowania luster w Twoim sklepie, która nie ma nic wspólnego z marketingiem wizualnym, a mimo to może zwiększyć Twoje zyski. Lustra są skutecznymi środkami odstraszającymi przed kradzieżą sklepową. W rezultacie mogą zmniejszyć Twoje straty, które możesz ponieść z powodu kradzieży.

 

Jakie lustra wybrać?

 

Tutaj decyzja należy do Ciebie i od tego jaki wystrój ma Twój sklep. W Montip mamy szeroką ofertę luster w różnych stylach, tak aby każdy znalazł coś dla siebie, dlatego jeśli szukasz lustra idealnego, to w Montip na pewno je znajdziesz. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na: montip.com.pl.

Komentarze do wpisu (0)

Infolinia:

Telefon: (48) 54 234 50 32

Email: sklep@montip.com.pl

więcej więcej
Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium